کتاب فرزانگی

به هر که بخواهد فرزانگی می‌دهد, و هرکه را که فرزانگی داده می‌شود, هرآینه نیکی بسیاری داده شده است و پند نمی‌گیرد جز خردمندان.

کتاب فرزانگی

به هر که بخواهد فرزانگی می‌دهد, و هرکه را که فرزانگی داده می‌شود, هرآینه نیکی بسیاری داده شده است و پند نمی‌گیرد جز خردمندان.

یُؤْتِی الْحِکْمَةَ مَن یَشَاءُ وَمَن یُؤْتَ الْحِکْمَةَ فَقَدْ أُوتِیَ خَیْرًا کَثِیرًا وَمَا یَذَّکَّرُ إِلَّا أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿البقرة: ٢٦٩﴾
به هر که بخواهد فرزانگی می‌دهد, و هرکه را که فرزانگی داده می‌شود, هرآینه نیکی بسیاری داده شده است و پند نمی‌گیرد جز خردمندان.

من فکر می‌کنم از کسانی هستم که به اونها حکمت و فرزانگی داه شده است
در روایات منظور از حکمت همان ولایت (سروری) اهل بیت (ص) می‌باشد.
در اینجا من سعی می‌کنم که این حکمت و فرزانگی رو با شما به اشتراک بگذارم!
یا علی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر

یک حقیقتی در مورد دانش پزشکی نوین هست که الان به شما می‌گویم!

البته این چیز جدیدی نیست و ممکنه شما این رو بدونید

اونهم اینه که علم پزشکی نوین یا همون غربی, به ما یاد می‌ده در بیشتر دردها باید بیمار رو جراحی کرد!

در حالی که این در برخی موارد ضروری هست و در بسیاری موارد می‌شه بیمار رو با روشهای ساده و بدون جراحی معالجه و درمان کرد

من پزشک نیستم ولی داستانهایی رو شنیدم که شخصی قرار بود عمل بشه ولی یک پزشک گیاهی (یا حتی فرد معمولی) بدون جراحی, خیلی ساده بیمار رو درمان کرده

البته این روش رو تنها پزشکهای آشنا به طب سنتی انجام می‌دهند

ولی پزشکی جدید به این کارها اعتقادی نداره و تلاش می‌کنه همه چیز رو با داروی شیمیایی و عمل جراحی حل و فصل کنه

نمی‌دونم فیلم The Physician  رو دیده‌اید یا نه

این فیلم داستان جوانکی اروپایی هست که میاد ایران و به ابن سینا "عمل جراحی" رو یاد می‌ده می‌ره!

شما فکر کن منظور سازندگان از این فیلم چی بود؟

بله! منظورشون همون تبلیغ "عمل جراحی" بوده!

چرا عمل پزشکی به اصطلاح نوین به جراحی, اینقدر ارزش قائل می‌شه؟

چرا وقتی می‌شه با یه روش ساده یک بیماری رو درمان کرد باید شکم طرف رو سفره کرد؟

پاسخ کاملا روشنه! پول!

در یک عمل جراحی, افراد زیادی از این عمل روزی می‌خورند, پزک جراح, متخصص بی‌هوشی و اونایی که کمک می‌کنند (اد می‌گن بهشون؟)

ببینید منظور من این نیست که عمل جراحی یک عمل بی‌هوده‌ای هست, بلکه منظور نظر من این هست که چرا وقتی می‌شه با یک روش ساده و قدیمی (مثل ماساژ دادن) بیمار رو درمان کرد, باید او را جراحی کرد؟ چرا؟ نه واقعا چرا؟!

فکر کنم همه دکتر روازاده رو بشناسند!

چقدر علیه ایشون تبلیغ شد؟ چرا؟ چون او هم همین رو می‌گفت و جرمش این بود که نان خیلی از پزشک‌ها رو می‌خورد!

پزشکی خیلی هم شفل شریف و حیاتی هست, در این هیچ شکی نیست

اما اینکه بخواهیم از جهل مردم سوء استفاده کنیم و به جای درمان خیلی ساده بیاییم عمل سنگینی مثل عمل جراحی روی او پیاده کنیم این دیگه خیلی نامردی هست

یادم شخصی سایتی باز کرده بود و می‌گفت که من روش درمان بیماری "ام اس" رو پیدا کرده‌ام!

می‌گفتم من پیش - دقیقا نمی‌دونم کیو می‌گفت - یک دکتر یا یه همچین چیزی رفته‌ام و گفته‌ام که روش درمان ام اس رو پیا کرده‌ام

بعد اونها به جای اینکه بهش احترام بزارن و بگن که روشت رو بگو, بهش گفته‌اند که مدرک و رشته تحصیلیت چیه!!!!

شما حساب کن! چقدر آدم ام اسی باید بیمار بمانند یا بمیرند تا پزشکان خون‌خوار درمان اون رو کشف کرده و به گزاف‌ترین روش و هزینه اون رو درمان کنند!

لطفا سوء تفاهم نشه, چون منظور من از پزشکان خون‌خوار تنها پزشکان خون‌خوار هست نه پزشکان دلسوز که هدفی جز درمان بندگان خدا ندارند (و البته هزار میلیارد تومان هم دستمزد بگیرند بازهم براشون کم هست)

اینم بگم که اینطور نیست که هر پزشکی که می‌بیند برای یک درمان ساده سنتی میاد شکم بیمار رو می‌شکافه, لزوما یک خون‌آشامه, هرگز!

چون این پزشکان با سیستم اهریمنی که در اون هستند آگاهی ندارند و فکر می‌کنند که شکافتن بیمار بهترین راه و تنها راه کاربردی و بهداشتی هست.

برای شروع و یادگیری درمان آسان و سنتی می‌تونید به این سایت و این سایت مراجعه کنید

یا حق

  • ۹۴/۰۹/۱۷
  • مهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.