کتاب فرزانگی

به هر که بخواهد فرزانگی می‌دهد, و هرکه را که فرزانگی داده می‌شود, هرآینه نیکی بسیاری داده شده است و پند نمی‌گیرد جز خردمندان.

کتاب فرزانگی

به هر که بخواهد فرزانگی می‌دهد, و هرکه را که فرزانگی داده می‌شود, هرآینه نیکی بسیاری داده شده است و پند نمی‌گیرد جز خردمندان.

یُؤْتِی الْحِکْمَةَ مَن یَشَاءُ وَمَن یُؤْتَ الْحِکْمَةَ فَقَدْ أُوتِیَ خَیْرًا کَثِیرًا وَمَا یَذَّکَّرُ إِلَّا أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿البقرة: ٢٦٩﴾
به هر که بخواهد فرزانگی می‌دهد, و هرکه را که فرزانگی داده می‌شود, هرآینه نیکی بسیاری داده شده است و پند نمی‌گیرد جز خردمندان.

من فکر می‌کنم از کسانی هستم که به اونها حکمت و فرزانگی داه شده است
در روایات منظور از حکمت همان ولایت (سروری) اهل بیت (ص) می‌باشد.
در اینجا من سعی می‌کنم که این حکمت و فرزانگی رو با شما به اشتراک بگذارم!
یا علی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر

اگر این همه که با تکنولوژی جدید و "مضرات" اون دشمنی بکنیم و در برابرش جبهه جنگ می‌گیریم میومدیم ازش استفاده می‌کردیم الان امام زمان (ص) ظهور کرده بودند و دولت حق او برپا بود.

به جهنم که این اختراعات رو یهودی‌ها و غربی‌ها کرده‌اند! اینو انتظار نداریم از یه مشت آدم امل که فکر می‌کنند اختراعات جدید (اینترنت و رایانه و ) اختراعات و خلقت حضرت ابلیس هستند و خدا خالق جهان قدیم هست نه خالق تکنولوژی!

من دیگه رسما حرفی ندارم!

  • ۹۴/۰۹/۲۸
  • مهدی

نظرات (۱)

  • علیرضا هادیزاده
  • ما را در www.j-a-m.blog.ir همراهی کنید

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.